Eindelijk - Reisverslag uit Cincinnati, Verenigde Staten van Zoë Jaarsma - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Cincinnati, Verenigde Staten van Zoë Jaarsma - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: ~

Blijf op de hoogte en volg Zoë

24 Januari 2014 | Verenigde Staten, Cincinnati

Hoi allemaal,
Ik laat ook eindelijk iets van me horen hoor.
Morgen precies vier weken geleden stapte ik in het vliegtuig om naar Amerika te vliegen. De eerste paar dagen zou ik in een hotel verblijven om dan vervolgens maandag door te vliegen naar mijn hostfamily.

De eerste dagen dat ik in Amerika was, had ik dus een introductie. Ze vertelden me wat ik wel en niet mocht, naja eigenlijk wat ik niet mocht want zoveel mag ik niet. Ze zijn superstreng met underage drinking dus daar begin ik niet aan. Ook is het hier dus blijkbaar een regel dat als je kind ouder dan vier is dat je hem niet meer mee het damestoilet in mag nemen. Ja beetje onzin, vind ik ook. Na die 3 dagen in ' New York' (ja daar was ik maar helaas niet zo veel van gezien) vloog ik dan maandag eindelijk door naar mijn gezin. Wat een lieve mensen. Ik kwam aan op 30 december om half 12 's avonds dus mijn eerste dag was oudjaarsdag. We hebben de hele avond met familie spelletjes gespeeld. Wat een ontzettend lieve mensen, ik voelde me meteen welkom.

De eerste week hadden de kinderen nog vakantie. De kinderen zijn ook echt onwijs lief. Ze waren en zijn echt superlief tegen me en ondanks de time-out die er af en toe is luisteren ze onwijs goed!!

Na de week vakantie waarin Nicci en haar zus Natasja me van alles hebben laten zien moesten de kinderen weer naar school. Ik was wel benieuwd hoe dat hier gaat, want het is natuurlijk heel anders dan Nederland. Dus maandag ochtend netjes mijn wekker gezet om 6.15 (ja zo vroeg) om ontbijt te maken en te helpen met de kinderen klaar maken voor school totdat we het belletje krijgen dat ze sneeuwvrij zijn..

Woensdag was dus hun eerste schooldag. Helemaal blij dat ze weer naar school mochten, want een vakantie van bijna 3 weken is toch wel lang.

Na de eerste twee weken ging Nicci weer aan het werk, ik was dus alleen met de kids. Het probleem was alleen dat ik nog geen rijbewijs had dus moest Nicci alsnog de kids oppikken en wegbrengen en omdat ik nogal genoeg had van alleen maar thuis zitten ben ik haar een paar daagjes gaan helpen in haar studio, wat ook leuk was!

Ik heb zelfs een Barre-Class gevolgd waarna ik 3 weken niet meer kon lopen van de spierpijn, maar het was wel ontzettend leuk!

Ik moet ook naar school hier. ik moet 72-80 lesuren volgen en aangezien ik toch wil gaan dansen hier dachten Nicci en ik dat het wel leuk was om een lesje bij de CCM te volgen. Helaas kost dat 1100 euro per credit hour, waarvan ik er 6 moet. Dus dat gaat mooi niet door.

Nu ik sinds een week eindelijk mijn rijbewijs gaat alles helemaal goed. Ik moet alleen nog een school vinden en de -30 graden Celsius weten te overleven.

toedels,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cincinnati

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

Eindelijk
Zoë

Au pair in America

Actief sinds 24 Jan. 2014
Verslag gelezen: 12128
Totaal aantal bezoekers 12394

Voorgaande reizen:

24 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: